✘O✘O
about entry follow home

saya yang tak peramah dalam dunia realiti
Isnin, 3 Jun 2013 • 7:53 PTG 0 PANDA
assalam...


ok aku nak citer cikit pasal aku ni..staright to the point malas nak explain ape2..aku nak bgtaw kat korang..korang tgk aku macam peramah kan banyak cakap kan..but in the real world aku jenis tak banyak cakap..haha..bayangkanlah..dengan kawan aku yang lama2 tak jumpa bolehla aku borak macam peramah dalam laptop or hp but kalau dah jumpe aku lah tersipu2..bile bebual maki hamun bagai nampak macam senang masok tapi memang tak lah..haha..kalau jumpe kawan2 lama kat majlis ke,aku buat bodo jalan x pon kalau dorang tegor,aku baru senyum and tegur..nampak fake kan..haha..tak jumpe depan2 kan..kalau membe lama ajak jumpe ke,aku pikir dua tiga kali..sebab nak cakap ape je..ghaha..

dengan jiran aku pon kalau jumpe pon senyum2 je aku berani tapi kalau kt social network berani lah aku nak wish2 bagai..haha.ha! bab tu nak senyum kat orang..ni aku lemah..sebab ape aku prefer buat bodo and bia orang tegor aku dulu,sebab kalau aku nak senyum orang tu aku takot orang tengok aku macam aku pandang lain..sapa kenal aku memang tau aku juling air orangnyer..muehehe..lagi satu aku jenis ikot mood nak melayan...payah kan?buruk beno perangai..

act kalau kenal lama2,aku jenis boleh go on..jumpe depan2 memang malu..take time semua tu..aku memang bukan orang yang make conversation first..aku akan tunggu orang yang mulekan dulu..haha..kadang2 jeles tengok membe2 aku yang jenis mulot ramah,pandai bebual..why aku tak macam dorang?kenapa aku tak yakin nak memulakan percakapan macam dorang?macam mana nak pikat mak mentua nanti?muahaha...kadang2 tu terpikir macam manalah nak jadi banyak cakap kan..
ok be your self..aku jenis bole bawak gila2..and bole ajak jd mulot lancang..tapi yang beralas jugak..haha..memang aku jenis tak banyak cakap tapi bole ajak mengila2..haha..

ok i love myself...kelemahan pada diri bole diperbaiki...bukan semudah ABC untuk kita mengubah diri kita kepada yang kita hendaki..semua ini mengambil masa dan terpulang kepada kita jugak untuk perbaiki diri :)