✘O✘O
about entry follow home

1/12/2012 Rumah belah lelaki
Sabtu, 8 Disember 2012 • 3:51 PG 0 PANDA













salam!

and that is some of the photo from my side which is at rumah belah lelaki. tema belah lelaki pink purple..lawa colour diorang pilih...colour yang pekat dan cantik...everything going under control even kusut sikit kan..biaselah..kalau buat majlis kahwin kat rumah,gado2 mesti ade..haha..walaupun masa hari tu hujan abang aku lak lupe nak hantar pakaian dia pakai haritu kat rumah untuk dilontarkan ke atap rumah...ni petua orang tua..elak hujan...tapi abang aku ni payah nak caye bende gitu..ape2lah..hehe..makanan sedap betol..pelamin lawa...oklah tu..hihi...ramai para tetamu yang hadir yang terdiri daripada kawan abang aku,mama,kakyan,sedara2...and the most is my friend..tq korang sudi datang ke majlis kahwin abang aku..paling tak boleh bla,soalan aku dapat mase majlis kahwin abang aku "lepas ni giliran mira pulak" uishh..macam2..xdelah macam sgt kan...haha.bile ade soalan tu tanye aku,aku akan lari..haha..i still younger lah..nanti lah dulu..apelah..

apa-apa pun wish untuk abang and kak ika aku,semoga berkekalan hingga ke akhir hayat...aminnn

oklah..untill we see at the next post! :)