✘O✘O
about entry follow home

memang indah :)
Rabu, 4 Julai 2012 • 10:05 PTG 0 PANDA


Majlis Pernikahan Irma Hasmie Ibrahim & Redza Shah Azmeer Radzuan :)

nak sangat cam ni nanti bersama bakal suami suatu hari nantikan...dihari perkahwinan kite sendiri..mmg menjadi impianlah..speechless kejap aku tgk..indah sgt..simpan niatlah..hehe..mase terasa "wow" ble tgk video ni..entry aku ni bkn gtl miang nak kawen cpt eh..belaja tak habis..cite2 tak capai lg mmg tak lah kan.

aku harap sangat kalaulah jumpa bakal suami dkat tanah suci mekah cam irma hasmie jumpe suami dier ni..indahnyer pertemuan itu kan.tp sume ni ALLAH S.W.T dh tntukan dari segi macam mana kite kenal bakal suami kite tu and mase bile kite akan jumpe bakal suami kite kan..hmm..aku sendiri pon tak tahu cam ne perjalanannya nanti..i know this is just my dream who know insyallah it will become reality one day rite? :)

semoga perkahwinan yang indah ini akan kekal sehingga ke akhir hayat..amin...selamat pengantin baru kak Irma hasmie dan suami :) perkahwinan yang paling indah aku pernah tengok..nak tiru bole??hehe..


lawa sangat cincin ni dengan terukirnya tulisan jawi disitu :)
 "Bila seorang wanita mencintai Allah, Allah akan berikan lelaki yang terbaik untuk menjaganya =)"

i'm stop searching the prince because i know insyallah one day ALLAH S.W.T will give me the TRUE PRINCE of my heart that will lead me until jannah..insyallah..amin..

share : cikepal