✘O✘O
about entry follow home

housekeeping is awesome...haha
Khamis, 28 Jun 2012 • 12:25 PG 0 PANDA

for this semester,aku kena buat praktikal housekeeping...taw x??ala..yg selalu ade kt hotel...eh best beb belaja psl kemas2 even aku ni bole thn brg bersepah bile kat uma jb tu kan..hehe..lgpn xde penat sgt housekeeping ni tp penat jugaklah..(cam ne tu?) hei...kemas katil hotel ade step2 ok..nmpk sng..poning jugak ha lg2 dpt lecture yg agakkklah jugak kan.. (taknak ckp ape2..nk amik berkat lulus..haha) best ok...senin lepas pon baru belaja how to clean hotel's bathroom...ade step2 jugk..biasela..haha...kelaka jugak. kelas ni 2 jam je...tp first kelas aku dah collapse...lembik kan?panas doh..sape tak collapse..lecturer siap nganjing aku lagi for this week..sbb kes tu lah...ok thanks my dear lecturer..first baru buat untuk single bed,blom queen bed lg...ha...paroh rase...dahlah berat...huhu...next week katenyer akan tunjuk vacuum bilik lak..haha..ok2..aku suke jugak..and harap vacuum ni aku tak menyampah cam vacuum kat rumah and senang untuk vacuum kan..haha...and kali ni even housekeeping pon ade exam ok..kne buat dpn lecturer lak...debor rase...cm ne la nnt last sem kan...we will see about that..