✘O✘O
about entry follow home

besday arwah papa
Selasa, 5 Jun 2012 • 12:29 PTG 0 PANDA

salam...

hari ni besday arwah papa yang ke 56 tahun.aku teringin nak ziarah kubur papa sempena besday papa tapi arini mama kje and aku tak boleh...almaklumlah hari perempuan sedunia (perlu ke aku mention) rindu kot...semalam pon before tido aku hanya mampu sedekahkan al-fatihah.itu je aku mampu buat.sedih rase..semalam pon aku kua and balik pukul 1 pagi..terokkan? huhu..aku lupe besday papa semalam..nak tido baru teringat.kalau papa ade,aku rase memang tak lepas aku nak panjat.kene marah..terok rase semalam..aku rindu papa..

papa,kalau papa ade lagi..mesti papa dah get ready tanye adik "adik bagi hadiah ape?" haha...setiap kali besday papa aku mesti bagi hadiah spender..haha..kelaka je..idea mama lah..manelah aku ade duit..and last besday papa tak silap mama belikan baju kot on behalf hadiah dari aku..mesti sambut ok besday papa..mama masak..and mama akan beli kek pandan untuk papa sebab papa suke sgt..simple je kek papa...tak yah mahal2..

untuk hadiah papa,adik tak potong rambut..papa kan marah kalau adik potong rambut sebab papa suke tgk adik rambut panjang.and adik tak nak papa tak tegur adik.hadiah untuk papa,adik bela rambut panjang..hihi..adik hanya mampu sedekahkan al-fatihah untuk papa sebab itu yang terbaik dari seorang anak..mesti malam ni mama bacakan yasin untuk papa.tapi adik tak bole..adik postpone ye hadiah papa tu :') sedihlah cam ni..sebak pon ade..

papa,adik akan pegang amanat papa suruh belaja rajin2..demi papa,adik janji akan pegang segulung ijazah untuk papa and mama sebab papa cakap tinggal adik sorang harapan papa.i will not let you down and adik nak papa tgk adik kat sini happy.adik akan buat yang terbaik untuk papa.insyallah..

mase papa ade,aku ni kire buntat papa..suke ddk ats perot papa and papa akn jerit adoi..haha..kalau papa kene buli gan mama,mesti papa jerit "adik tolong papa" haha..aku datang bukan suruh mama tepi,tapi aku pon sekali join mama..hehe..rindu detik bersama papa..semua jadi kenangan abadi keluarga RMVILLA.kami kat sini sayang papa sangat2..kalau papa ade lagi,papa dah dapat bawak q and z jalan2..cucu kesygn papa tu..budak comel dua org tu..hihi..and abg tak lama lagi kawen..pilihan anak papa semua baik..tak menghampakan.insyallah..adik akan buat yang terbaik untuk keluarga kita dan akan jaga maruah keluarga kite.kami adik beradik tak pernah lupe papa and sentiase ingat papa.

aku selalu anggap papa pergi jauh je..cam outstation..gilerkan aku..hihi..bukan aku tak bole terima kenyataan arwah papa dah takde,aku redha dengan ketentuan ilahi..mane bole tolak semua tu..kite pon akan mati suatu hari nanti.cume aku nak rase sentiase dekat dengan papa..so,kalau cam tu,pesanan papa aku ingat cume peraturan jangan balik lambat papa je aku dah langgar sekarang ni...huhu..

papa,insyallah adik akan buat keluarga kita bangga walaupun papa takde disisi,bukan bermakna adik tidak boleh berjaya,walaupun adik pernah kecundang masa matrik dulu,tapi syukur adik masih ade peluang kedua diberi tawaran ke uitm dan adik akan usaha capai kejayaan demi keluarga kita.cume malas2 ni ade dalam diri..huhu..insyallah papa..kalau ade mase yang sesuai,adik akan ziarah kubur papa dengan mama nanti ye pa..

SEMOGA ROH PAPA DICUCURI RAHMAT DAN DIBERKATI OLEH ALLAH S.W.T.. AMIN..ADIK SAYANG PAPA..HANYA IRIGAN DOA DARI KAMI YANG MAMPU DIBERIKAN UNTUK PAPA.SEMOGA PAPA BAHAGIA DAN DITEMPAT DIKALANGAN ORANG YANG BERIMAN..AMIN..

p/s:janganlah aku nages bile bace entry ni balik..