✘O✘O
about entry follow home

soalan tag yang telah dicuri dari zarith :P
Jumaat, 18 Mei 2012 • 12:39 PTG 0 PANDA
dah lama tak jawab soalan tag ni...best kot..hihi...baru nmpk dr blog zarith so curi lah ape lagi..hehe




1. Kekasih saya ialah : kucing saya..haha..mama saya and bakal suami saya yang saya tak tahu siapa :)

2. Saya sedang mendengar : suara tv dari belakang aku sebab aku bukak tv then aku ngadap lappy

3. Mungkin saya patut : mandi,basuh baju,kemas rumah

4. Saya baru sudah : bangun dari tidur.

5.Beza rakan, sahabat, kawan : sama je kot

6.Saya tidak faham : kenapa

7.Saya perlu mencari : duit...saya nak shopping barang saya nak

8.Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : "Adik,kakyan dtg tak hari ni?" (sebokkan abg aku)


9.Makna kehidupan : kehidupan yang dijalani setiap hari oleh manusia dengan pelbagai dugaan dan cabaran


10.Cinta itu adalah : cinta kita kepada tuhan,kepada ibu bapa bukan kepada COUPLE

11.saya paling suka : duduk rumah sebab heaven and bole chill,relax tak tension2..tapi skrg tension -.-'

12.Saya akan cuba : memikirkan tarikh mana yang sesuai untuk berangkat ke dungun

13.Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : itu namanya tabiat rakyat MALAYSIA sekarang :)


14.Telefon bimbit saya : sony ericsson xperia X8 yang dah tak seksi..haha

15.Katil saya : tempat saya tidur,lepak,buat kerja assigmnet,letak brg2 dgn laptop (merujuk kepada katil dirumah sewa) di rumah katil saya adalah tempat saya tido bersama mama saya..yee..(act aku pinjam katil mama)

16.Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : soalan yang agak2 dah taw ape jawapannyer sendiri boleh mau tanya lagi.and itu dipanggil VANGANG!

17.Teknologi adalah : kecanggihan yang terdapat di negara ini yang memberi kemajuan kepada negara ini juga.

18.Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : belajar dari tempat saya belajar.saya dapat belajar masakan western tapi saya malas nak masak.yes!!

19.Semalam : saya rasa frust dengan mama sebab macam tak agree je saya nak tunggu dia balik penang nanti baru saya balik dungun

20.Hari ini : settlekan kerje rumah sbb kakyan nak datang

21.Malam ini saya akan : tido bersama anak buah kesayangan saya

22.Esok pula saya akan : kijo...yang bermaksud pergi keje :)

23.Saya betul2 inginkan : VARSITY JACKET haha

24.badminton atau futsal : futsal..rindu nak main futsal la..

25.karaoke : port yang paling baik untuk lepaskan tension

26.kereta : saya nak kereta swift suzuki tapi saya tak reti bawak kereta..ok kan.

27.Bilik yang terang atau gelap : terang sebab saya suke bazirkan karen

28.Makanan jepun adalah : sushi! kene makan time lapo giler sebab akan menambahkan selera nak makan sushi.

29.Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : "manelah adik tau"

30. Siapa yang anda tag : siapa rasa nak jawab,jawablah..hehe..malas nak tag2