✘O✘O
about entry follow home

Selamat Hari Ibu
Isnin, 14 Mei 2012 • 11:33 PTG 0 PANDA

selamat hari mama! act,hari ibu semalam.tp ade yg kate tak bole sambut sbb cm kebaratan lah cm tu..ok2 aku mmg tak pandai nak explain lebih..papelah..bukan setahun sekali aku baru ingat mama aku and celebrate..hari2 aku ingat mama aku sebab tu digelar "alahai anak omma!" haha..me ofcoz manje..miaww aksi gedik sampai.nothing special aku hadiahkan untuk mama.juz lauk kentang special yg bubuh macam2 dlm tu..haha..da takde lauk..duit aku pon dah kene bayar bill sakit miss aceria aku...its oklah...takpe..lain kali aku belanja mama lah kan..untuk next gaji kje...insyallah..murah rezeki gitu..hakhak..

ok kat bawah ni lagu feveret hari ibu aku selain mama-spice girl,ibu ratu hatiku (act aku tak tahu tajuk sebenar dier) ha..this is special sempena hari ibu...untuk mama saya...huhu...esok mungkin nak masak special sikit untuk mama..gune bahan yg ade kat uma je...aku bukan pandai masak sgt pon walaupun dihantar ke bidang makanan...hikhik..oklah...for my mama..<3 me ur daughter always love you..bukan buat2 ini kenyataan :) malu diungkap dengan kata2...hanya taip je yang adik mampu ma..