✘O✘O
about entry follow home

Its My First anniverssary
Ahad, 20 Mei 2012 • 10:12 PTG 0 PANDA

inspire for everything its my first year anniversary...awesomekan??haha...berjaya aku...so lovely...haha..act,tak sangka masa yang di nantikan pun muncul..hihi...pencapaian aku sampai tahap ni...bagoskan?hope will be like this untill 4 year soon lah..mase tu manelah taw dah belaja degree..dah berjaya..nak kerja ke kan...amin...mase tu baru syok nak kompol harta like rumah ke,kereta ke...kan...haha...limit aku kan tak 26 or 29 aku nak kawen ke kan...ade keje ke giler aku berangan sampai ke sini..haha..limit age tu..ok dari aku melalut baik aku ending story karut ni..hihi..hari ni hari kebanggaan aku,aku bole short rm10 ape lg melabur untuk giantlah..apo lagi..brr..whatefishkit..okla..congratz to my self :) <3 dengan pelbagai rintangan berjaya jugak aku ke tarikh yang diimpikan..jyeahh..HAPPY ANNIVERSARY FOR ME AND MYSELF AGAIN!! :) spt yang diinginkan...tak lama lagi nak gunting rambut. untill we see in the next post!

p/s:zayn,i'm in love wif u