✘O✘O
about entry follow home

hai back
Sabtu, 28 April 2012 • 11:03 PTG 0 PANDA

da lama kan tak update blog...act laptop aku miss aceria sakit...so sad..dah aku jarang2 update blog...ni pon naseb baik ade kak ika punya laptop en compaq :)

ade bende aku nak cakap sejak2 aku jarang update ni...ok ni aku nak citer..macam2 problem aku hadapi..namaun as hamba Allah, aku kena Redha dengan dugaan yang diberikan. hanya mampu memohon doa agar pertemuakan aku kepada setiap dugaan yang diberikan..amin..

Aku dah keje sekarang..but as part time cashier kat giant je...1 hari RM50..ok what...cari duit kocek...sabtu,ahad and public holiday je aku keje..aku cari duit pon untuk laptop aku..ni pon aku rase nak keje lain sebab nak cari duit lebih (cam tak bersyukur lak aku kan) hehe.ngadap macam2 pelanggan..yang banyak buat kerenah..biase la kaum putih...tapi itu sume cabaran yang kita perlu hadapi untuk masa kerja akan datang... :) profession aku pilih nanti pon memang mencabar sangat2..so aku kena hadapi..

and..result semalam..alhamdullilah...tak turun...statik...tapi aku frust sgt2 sebab ape yang aku target tak dapat..and ade 2 paper repeat lak...terok sgt..aku masih belom mencapai target pointer yang aku nak seperti dalam wishlist aku tu...hmm...sedih kot..1 hari frust aku tak hilang...amik angin mama bawak jalan2 pergi shopping baru lega..hari ni pon maseh terasa frust tu.tapi asalkan dapat meneruskan pengajian lagi pon dah cukup bagus syukur sangat dapat belajar lagi di UITM meneruskan ke semester 4 :) thanks to Allah,Lecture, dgn MAMA!! <3 ye akan aku teroskn tido dalam kelas lagi...haha...teroklah lepas ni kena jumpa PA En Rahman...habis3..haha

laptop aku rosak...sedih sangat2..nyawa aku..harta aku..tapi sayang mistake aku tak bape nak jage betol laptop aku tu..madah sleep rosaklah...katenyer chip rosak..tak tahulah tang mana yang rosakkan..tapi kalau chip memang mahal...sedih sgt2..aku rase ni masalah paling besar sebab aku terlalu fikir pasal hal ni..huu...:'( Miss aceria..awak syg saya lagikan..saya janji untuk kali ketiga saya akan jaga awak macam nyawa saya betol2..

bulan ni banyak problem...dugaan kan...terima dengan seadanya.ok penat bebel...nak bersiram...haha... until we see in the next post.tunggulah kalau dah dapat lappy sendiri aku rase baru senang nak update story yang bole disyok sendiri...hahaha. :)

p/s:da lama tak update sampai tak tahu blog berwajah baru...ingat fb je ke..haha