✘O✘O
about entry follow home

fly to jaybee
Jumaat, 30 Mac 2012 • 1:56 PG 0 PANDA

ok lepas je dari azab yang pekat likat iaitu nutrition yang cam hape aku jawab tu..memang rasa keje nak mencarut..hihi..mungkin mood balik da sampai kot...ahaha...jasad aku gah tunggu aku kat kuantan tu...bile aku dah sampai kuantan baru dia balik jb teros gan aku...ok aku merepek ape?? haha..esok pagi aku balik..awesome x awesome kan...memang totally gempaks...haha..finally yang dinanti2kan nak balik jb telah pon tiba setelah penat aku menghitung jari kaki nak balik...act start paper exam marketing aku dah rSe tak saba nak balik...mane taknyer,kalau aku dah frust gan paper tu,mmg aku sebok kire nak balikla kan...apekan daya..salahkan diri sendiri tapi still nak cari kesalahan orang lain gak...hahah...

lepas ni memang banyak luangkan masa kat uma..bile je aku dengar intersesi takde...giler happy aku sebab dapat dating 24/7 tanpa henti gan mama aku lahh...suke ambo..tapi kne pkr gak perkara yang berpaedah yang aku kena buat bukan hanya buat keje tetap aku iaitu tido bangun ptg and overnite sebab tak nampak matahari...haha..akan dipikirin kemudian..lama kot aku cuti dah nak 2 bulan cam tu..haha

ok sekarang aku dah pikir dah entry karut lagi mengarut untuk dikongsi..haha..(ade ke yang baca?) tak jadi masalah..aku je baca..ade cite2 best bagi aku yang aku nak create untuk korang..rase tak nak tido pon ade sebab excited nak create entry bodo2 aku ni..haha..act,aku tak saba nak balik jb je..hihi..

ok kalau dah bagi aku taip memang akan jadi essay budak high school yang mengharap dapat A untuk essay dier..haha..takkan abiz..tunggu je la ape yang aku nak mengarut untuk next entry aku eh...hihi..