✘O✘O
about entry follow home

The woman that i alwayz love :)
Khamis, 16 Februari 2012 • 9:42 PTG 0 PANDA

ok mase ni pic aku mse form 3..mmg agk poyola tepek bedak 1kg konon lawa...celak nk lebey..ye smpai sekarang sume ni maseh diamalkan ye...haha...biase je pon muke kalau makeup berubah cam zaiton sameon...eh artis lama..siti nurhalija xpe gak kn...hikhik..bukan psl tu aku nak story morry..its about ape yg aku dah mntion kat title tu :)

td baru je call mama...seperti biase..aku akn topup untuk call mama..kli ni pon aku call bkn nk bork2 kosong or mnx duit..cz mama baru je msokkn wet sblm aku call...aku call sbb rse sgt terharu n serbe slh pon ade..sbb ape aku cm ni...sbnrnyer aku nk mnx duit nk beli beg kat fesko tp aku kalis nk beli brg sje2 kt fesko.mama bg ape aku nk tp aku rse serbe slh mnx duit dlm keadaan mama cm tu...sedihkn..bile da dpt makin aku sedih n mood nk beli beg tu pon tgl 30% je..n mama pesn jmt ckt..bkn aku sedih x dpt beg tu tp pngorbnn mama yg ble aku ckp "mama adk xde wet da" tros mama msok..sedih kot..

then ckpla kat mama rse serbe slh sbb mama snggop pnjm abg...phm2la kalau pinjam abang aku memang "ungkit" akan ade...tp as leader of the family dier kne alert kalau2 adik dier xde duit..aku tak mngharap pape dari abang aku..aku bukan jenis anak or adik yg ble tkde duit mintak..keje mintak...call mama mintk duit keje..aku bkn cm tu..aku rse kalau btl2 kusut..ha..baru mntk..and aku jenis tak pndai mintk duit..and mulela segn2 gedik ayam akn muncul..kalau mintak mama duit first of all akn tye "mama ade duit?" tu je..mayb smpai mama phm taktik aku kot..tp aku taw,mama kalau xde duit dier akan ckp jujo..and ble da cm tu,aku akn thnla kinginn..

tp bkn sbb tu aku tros labelkan mak aku adalah special person...konon semata2 mak aku bagi duit kat aku ape aku nak mak aku bagi,that not me...mak aku segala2nya untuk aku...she is my superwoman..wlwpn macam2 org cakap pasal mak aku..tapi dia tetap "mama aku" yang beranakkan aku...mengandungkan aku sume...aku kena appreciate pengorbanan dia..tadi pon boleh nages time mama cakap2 kat aku..mungkin aku terlampau rindu mama..mcm2 dengar pasal mama..sebab tu aku jadi risau..paling tak boleh tahan..masalah tu semata2 untuk aku sebab aku rindu nak balik rumah..haihh..mama explain bagi ku tak nak risau..yang aku dah sedu2 tahan nages..mungkin rindu kot..ok lupekan semua..yang tak bole bla topup rm5 harini and hari ni jugak habis,...haha..tak pe..walaupun dari awal aku call,mama dah pesan "jangan lama2 nanti kredit habiz" haha...ade aku kesah.,..memang sedih baru topup kredit teros habis tapi its ok call mama aku bukan orang lain.tu pon cakap pasal intersesion and blabla. takpelah..pasal tu boleh berdiskusi mase balik nanti...tapi tak tahu bila dapat balik.

cara ni bukan aku saje bodek mama and amik hati mama, maybe mesti ade yang berprasangka buruk dekat aku yang konon aku sorang je lah ade mak dalam dunia and aku soranglah sayang mama aku orang lain tak sayang mak...hihi..sorry to say...aku mungkin malu nak cakap kat mama yang aku sangat beruntung ada dia dalam dunia aku yang sentiasa ada waktu aku sedih,gembira,sakit...selain Allah S.WT yg juga ada untuk umat-Nya..itu sudah semestinya...and anugerah paling beruntung untuk aku adalah mama.tanpa beliau,tiadalah aku dekat dunia ni.beliau je yang paham aku.ye lah...aku anak dia mesti dia paham kan...hihi..atleast,bila aku mati, aku wasiatkan blog aku ni untuk mama baca coretan ape yang aku dah tulis tentangnya..aku mungkin tak dapat ucap dari mulot sebab malu2 itik..so,this is the way.

selalu je pesan dekat member aku,"kalau aku mati cakap mama aku,aku sayang dia sangat" haha..giler tak giler..tak berape nak giler sangatlakan.mama if u read this sooner, yeah...this is true..from adik...mama,adik akan capai ape yang mama nak,seperti yang adik janjikan untuk mama, adik akan sarungkan jubah kejayaan adik satu hari nanti untuk mama merasa dari jubah anak mama sendiri :") insyallah..dengan izin tuhan..amin...adik harapan family and adik akan capai ape yang papa inginkan...insyallah adik tak nak hampakan mama lagi. (janganlah main2 lg mira T_T) i will do if i could..ini impian adik untuk mama and janji adik cube capai untuk mama. u r the one for me.syukur sgt sbb sy ade mama yang tbh mnghadapi dugaan...baik buruk pon mama ttp mama adik..mama byk ajar adk tntg khidupn and adk banyak belajar dari mama...:") sayang mama

with love,
adik :)