✘O✘O
about entry follow home

the little rascals :D
Sabtu, 28 Januari 2012 • 4:34 PG 0 PANDA

hye peeps...hehe...ok korang penah tgk cite budk kecik rascals ni x??comey giler...try tgkla cite tu...sumber2 aku taw sume ni dr wanila..haha...ade je yg best dr wani kan...aku taw,aku ketinggln psl cite ni..tp ade aku kesh..hehe..layan cite dak2 kecik yg suke play cite ni 2 3 kali sbb best bg dorang..hehe...sile ketawa..sbb aku cm dorang..tp dorang lg advance dr aku..yee..

td lps je tgk cite tu,tros aku tgk cm ne rupe dorang mse besa??cite ni da lme mse aku umo 2 tahun ;g...so that mean cite ni mse tahun 1994. mse tgk sume comey2 belake...cm ne skrg??ok jom tgk ni..

this are they now!!

ok sgt hensem spanky sy..haha...cite ni aku mnt kat spanky...haha...comey!! suke sbb dier ade lesung pipit..aku siap follow tweet dier..mmg xde motip benonyer...miaww..^^, nk taw info psl dorang ni click it!

yg jd porky muke innocent..comey,.wani ske...yg kawan butch tu eh hensem lak aku tgk...:D
tp yg xlh bla anjing tu petey da mati la plak kan...huhu...sedih rse...sbb tgk dier comey...aaa...hehe


baru dpt taw Blake McIver Ewing yg jd waldo org kaye tu, dak pkai spect tu..haha..dier pnh jd Hey Arnold! katun yg aku peberet sgt mse kecik...haha...kelaka je kan aku ni..hehe...dier sgt macho...huhu..tp2 yg pntg,

Hey spanky!! or what should i call u Travis, i love your smile and dimple! it make me so in MELTING!! :)