✘O✘O
about entry follow home

hye 2012..
Isnin, 2 Januari 2012 • 1:16 PG 0 PANDA

ye..aku mmg update lmbt sempena tahun baru..almaklumla..ahaha..tp bg aku sme je thn baru ni..xde dgr bunge api..ahaha..new year cm thn lps aku kat dungun ok..2011 pon dah berlalu..byk suka n duka dh lalui mse tahun lps..smpn je la kngn tu kn..chewah...

so...dgn kemunculan tahun baru ni..mmg dah wat mind set awl2..ngeh3...bagoskn aku..ahaha..

-nk lebey serius dlm mngendalikn 1 tggungjawab..
-x nk mls sgt..haha..xlh bla..
-pstu tlg bykkn wt muke fake..erk..motif aku ckp cm tu..xdela...haha..
-lbh bykkn mngila dgn diri sndiri dan org sekeliling..have funla..haha...cm gi clubbing lak..dungun je pon..
-xkuase aku nak cintan cintun..enjoying life slgi blm kawen..wahh..kewlass..dlm aksi gedik "i dh fedup gan laki ni" kewlass kau jah! xpn atau erti kte lain jdoh aku dh mati kot :D
-nk kne selalu beringt utk diri aku selalu sbb aku mudh lupe..sume ni utk kebaikn diri jugak.
-tetap akan selalu mngamalkn konsep mama selalu nasehat aku "sabar" dan berdiam shj wlwpn kite melakukan kesilapan ataupun org lain melakukan kesilapan dekat kite kerana allah yg akan tentukan siapa yg bena n slh

mulekan tahun 2012 dgn hati yg tenang..dan jalani hidup selagi maseh hidup di bumi mekar ini..wahh...haha

happy new year! :)

p/s:jp lg aku wt kje bodo...nk taw?tggu next entry :................