✘O✘O
about entry follow home

hahaha.. XD
Isnin, 9 Januari 2012 • 2:12 PG 0 PANDA
assalammualaikum, hai..nama saya Masmona..org kampung pngil saya janda muda bergetah..sebab saya baru berapa hari kawen dah mati laki..haha..

saya ada tiga beradik..nama abang saya supardo..org kmpung pngil haji supardo suparjo..kami lain bapak sama mak..mak tamak kawen lagi. saya ada kakak nama rukiah..org kmpong pngil dier janda berhias..dulu sebelom kawen org gelar dier kiah pekasam sbb jual pekasam tp cntik..dier cerai gan laki dier sarjan hasan sbb sarjan hasan tu nak kat janda lama dier balik,namanya mak sundal..dier tglkn kakak saya dengan hartanya sebab tu lah jd janda berhias..sekarang abg kami pening sebab kami dah jadi janda..haha..kami ada kawan yang bernama nurnilamsari..nantikan cerita kami..kih3..

begitulah kisah kami untuk hari semalam :D hari esk xde cerite ni..haha..

p/s:ade ciri2 x nk jd kontraktor??ops slh director??bole kalahkn director ahmad nisfu..kih3..xtaw btl x nama dier