✘O✘O
about entry follow home

waawww...my man belakon,...
Ahad, 6 November 2011 • 10:29 PTG 1 PANDA
nak tgk citer ni!!!!my hubby belakon..oh my oh my...sgt excited...dpt taw dr my mel mel..syg kau lh mel...ngee..x sabo nk jmpe ko nk mnx movie ni n tgk dgn scept mngkn..ngee...hensemnyer laling saya...hahaa...top pn ade blakon...tp jeles gak syg sy belakon gn pompuan tp naseb pmpuan ni x lawa..haha..ok harap cite ni best...eh mestilh..hubby sy blkon mesti best...haha...klw ade dier opkos mmg aku hayati gilerla..cite x best aku akn bestkn sbb dier..ngee..rse tgk cite ni dkt blog emel mmg omg...aaaa...hahaha..aku mmg obses psl dier..my seungri

nah synopsis dier :)

“19-Nineteen” is a co-production between South Korea and Japan.This coming-of-age drama stars T.O.P. (Choi Seung-hyeon) and Seung Ri ― members of the popular K-pop band Big Bang. Caught up in suspicions over the death of a 19-year-old girl, three teenagers decide to run away together, learning to trust one another while at the same time discovering the truth about the case. The trip turns into a soul-searching experience.