✘O✘O
about entry follow home

selamat hari ryaa aidiladha...
Isnin, 7 November 2011 • 1:29 PG 0 PANDA
selamat ahri raya aidiladha untuk sume kaum muslimin dan muslimat di dunia ni...:) alhamdulillh..kali ni rye haji aku dpt rye gan family..x cm thn lps aku brye kat matrik je..huhu...wlwpn x rse rye tp okla..its good coz dpt spend time beraya gan family..

pagi2 je aku gelabah bgn cz tkot kne tgl gan mama ge kubo papa..naseb x..mama gah bz kat dapo..so aku dpt ge kubo papa gan mama..rye mse tu pon x dpt ge sbb aku bgn lmbt..lega rse dpt ge kubo papa..:) hilang rse rndu..dpt sdekahkn yasin dan doa untuk papa..moga papa dicucuri rahmat dan diberkati oleh-Nya..amin...

pstu balik amik kau..melantak bagai nk giler..mama msk lodeh+smbal kacang n kari aym..nyum2..sgt sedp sekali..mashta! ngee..bertambah ye...n mlm rye tgk cre2 mama masak..lodehla aku ingt mama msk cm ne..hehe..mama ckp ble2 nnt aku lh wt sndiri..n aku blaja wt nsi impit..tp xjd sbb aku lpe mama pesan cm ni "kalau dier kurang air tmbh air.." ok tu stu hal..aku ingt mama pesan "kol 1 tutup api" aku mse tu on call gan c afnan kwn buncit aku pon ge dapo main tutup mse tu lom kol 1 aku dh tutup..giler x..n air kurng aku tutup je..pdhl mama dh ckp cm tu..tp aku alertkn yg kalau dh kol 1 tutup..haha..kelaka...belaja dr kesilapan..ptt aku jge n godak nasi impit tu bia cpt msk..tp x..kje on9..haha

then ge beraya..uma kakyan first destination..aku gerk gan abg dulu sbb mama nk amik mamalong,anjang n maktok..mamalong msk nasi beriyani kesukaan aku..tp aku x mkn..sbb nasi impit mama mknn the best..haha..so agk setia pndng nasi impit mama je..pstu ge beraya uma mak abg zali..n aku melantak lagi..makan soto..nyum2..mak aku wat lg best..haha..

pstu balik..aku gan abg balik dulu...kakyan balik uma dier kat gelang pth..mama smbong beraya sebuah rumah..abg aku x ikot so aku joinla..haha..tdo kt uma lg sedp dr beraya..(benonyer frust xdpt duit rye sbb da xde wet..haha) ape ke bangang..rye haji mnela bg duit rye ni..tolol ka..haha...so aku pon tdo..maghrib bru bgn..n xlme mama balik..haha..molek boh..gah2 kems mknn xlme alang n keluarga beraya..

so that how the day of my raya haji..:D (bhs tongang telabik)

pic yg sempt disnap dgn perasannya..

we are rock!! abg..kau kadang2 menyakitkn hati aku..tp kau ttp abg aku tauu..xnk ckp aku syg ko..haha..mls..

dah lama x plessing gan spek aku ni...rndu lak..tgkla lobang idong tu..haha..over lak..

senyuman cover sbb tkot abg aku ejek ckt2 nk amik gambar..malulah..^_^ adk kau kan over..haha..reti malu lak aku..haha

selamat hari raya untuk semua umat islam didunia..
:)