✘O✘O
about entry follow home

wah...dah nak balik dungun ke?
Ahad, 4 September 2011 • 1:38 PG 0 PANDA

hye..esk saya dah balik dungun...bas malam...kol 10..sedihkan...raya biase2 je...sgt bosan sbb xde org nk bwk jln..tp ade jugaklah kua gan membe2 trsyg especially my lesboo jun..haha...thanks doh..dpt gak kua gan kau...rindu au..huhu...esk kau pon dh nak balik,,,smela gan aku.dh nk balik dungun aku lak cam nak demam..selsemanyer lain....sakit tekaknyer lain...jgn slhkn habit aku yg suke kunyah ais..tak de kene mengena..aku jangkit que..cz aku pelok dier mse bdn dier gah dedar panas nk baik demam...konon nak bia budk tu baik..bia jngkit aku...amk kau..baik sgtkn...haha...so dengan keadaan saya cam ni saya berat hati sgt nak tglkn mama saya sebab nanti saya rindu dier sgt2,,wuwuwuw T_T berat hati doh...tapi aku kena kuat cz aku pon dah nak exam...target aku kene capai...mira..dh nk exam awk mls nk stdy ye...bgs sekali...=.=
assignmnt lak...aku mls nk wt..tp aku dh cr bhn ckt2la kot..ala..assignmnt group je pon...pstu dgn i~learn aku mls nk pos...bgs gilerkn...padahal markh tu...makin malas seh ak..trok3...ubahlah habit tu mira.,..pleaz..ok bye


p/s:bebel dkt diri sendiri