✘O✘O
about entry follow home

curi curi
Sabtu, 23 Julai 2011 • 6:02 PTG 0 PANDA
1) Apa yang anda akan buat bila anda dapat tahu member anda tikam belakang anda?

cakap gan dier...ge mampos kau lah nak cakap pe..cm aku x lh nk wt ko cm tu kn..n ape ko rse bile aku wt kau cm tu lps ape yg kau dh wt kat aku.its easy..juz need you think it twice ok..!

2) 6 orang dihati anda?

1.Allah :)
2.mama n papa
3.akak aku
4.My fellow bestie

5.kucing aku
6.xde sape dah..haha


3)Anda rasa anda comel?
mestilah kan..haha...ok perasann..dah lah suke amik gamba mase x mandi...haha...cakap diri sendiri comel,,,oh pleazla mira perasan...haha...tp saya mmg comel pe..haha...

5)Blog yang anda suka?

blog saya sendirilah..haha...blog yg famos2 tu yg ade cite menarik.ha...tu la yg saya suke..sbb menarik mnt saya

6)Adakah bilik anda kemas setiap hari??
tidak..selalu yang kemaskan bilik saya ialah nenek saya..haha...bilik saya di uitm dungun tu..kdg2 je bersih..tapi xdela smpai biakn mknn dlm pinggn yg x basoh smpai beberapa mngu tu kan..mmg dah kire selekeh giler babi,..aku pon selekh xde cm tu..

7)Lagu terakhir yang anda dengar?

firasat from marcell sbb tringatkn someone tibe2..

8)Last teks mesej?

daripada nik monyet mngatakn "ge la kedai giler print sume tu" sbb dier tye saya dah print assignment lom..haha..

9)Last phone call?
dari akak saya semalam tanye "kau kat mana?" haha

10) Hari terakhir anda menangis?
mase saya teringatkn mamat bahalul tu..sebab saya sedih knp dier cpt berubh..

11) List 5 kaler favorite anda?

1.purple
2.pink
3.biru laut
4.hitam
5.putih

saya benci warna merah sebab dier PARIAPA!!!!

12) Orang terakhir anda ber-Ym?

GAN TAUFIK..dier ni kwn myspace saya dulu

13)Game paling anda suka?

-THE SIMS.
-angry bird-
-zombie vs plant-

14) Adakah anda peminat MCR?

Dulu.biase je
15)Apa perasaan anda menjawab Tag ini?
suka.dah lama tak jawab tag
.
16)Anda rasa Tag ini best?
okey :)