✘O✘O
about entry follow home

amk shj..haha
Sabtu, 7 Mei 2011 • 2:46 PG 0 PANDA
bekas kekasih saya adalah :
mse form 3 dlu la..lmekn sy mnJANDA..

saya sedang mendengar :
lagu Kim dong wook - Your Heart Tell ost your beautiful..da bpe kli aku main lagu ni..sbb tringt ard..

mungkin saya patut :
oke..ge tdo la..kte nk kua esk..

saya suka :
ARDIAN SHA,kucing BUSUK AKU n hypo ard bg =)

sahabat-sahabat baik saya :
sek lme sy..kwn2 matrk..n kwn2 uni sy..=)

saya kehilangan :
duit ptptn sem 1 aku..rm1600 ilang selepuk dlm bank woo..tragis dohh...

ramai yang berkata :
saya sangat comel gler..ngeh3...btl kn syg?klw x u x kn plh i as ur gf

makna nama saya :
nak taw tye mak aku..ha..mrh ni..

cinta itu adalah :
love..haha..mlsla nk jiwng lg..ge tye ardian sha bole?tp tngu pas dier abz exm sbb time exm ni xlh sbb cnta2 ni..

di suatu tempat, seseorang sedang :
berangan..urr..aku blurla..

saya akan cuba :
study dengan tekun..:))))) mum...my sucess is 4 u soon..=)))

ayat SELAMANYA bermaksud :
longlasting...forever..

telefon bimbit saya :
ade kt sbelh my aceria aku ni..=) (nme bru lappy sy) kt ard tu pon hp aku tu..haha (ktwe evil)

bila saya terjaga dari tidur :
cari fon..tengok kol bpe..tu yg tersurt..yg tersirt tgk msg..=) confrm xde..

saya paling meluat dengan :
bf sy yg pndai tu..xtaw knp sy rse mluat gan bf sndiri..=))

pesta/ parti adalah :
having fun wif ur frens..

peringkat umur yang menyeronokkan ialah :
mase budak2..best kot...nak skola tadika balik leh?

haiwan yang paling comel yang pernah saya jumpa ialah :
kucing!!! n hypo..

hari ini :
xde pape yg best pon..update blog>fb>dgr lagu...pling bosn tpon ard..tp bertmbh bosn jdnyer..sbb dier cm xnk lyn..hahaha...pdm muke ko mira

malam ini saya akan :
tdo...n overnight bersama my aceria..

esok pula saya akan :
dorng kte nk ajk kua..ikot la..n tgk zarith lg..bert ati nk tgk dier..x smpai ati..

saya betul-betul ingin kan :
sesorang yang phm tntg perasaan sy kt dier..yg sy btl2 sygkn dier..ardian sha awk dgr x?jgn nk gud2 eh..(nk cr gdo gn bf sndiri)

ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin ketika ini :
ya allah..makin itam..naseb x jd mamak muke ko..abzla ard tgk muke itam aku ni..so..AAK!!

pusat membeli belah atau arked permainan :
UM..rumah sy..eh lari jwpn..shopping mall la..wlwpn xde duit nk ge ctu..

makanan barat atau jepun:
traditional..eh lari jwpn lagi..brtla..ard ajk mkn sushi pn mke aku da kett..nmpk x yg aku x reti mkn mknn jepun??

bilik yang terang ataupun gelap :
gelap bila ade temn je..terng ble sorng..

makanan segera adalah :
maggi segera...pn mknn segera pe..

ayat terakhir yang anda katakan kepada seseorang :
selamat hari mama..hehe...